9 Şubat 2013 Cumartesi

Sosyal Medya İhtiyaçlar Hiyerarşisi




Sosyal Medya İhtiyaçlar Hiyerarşisi


Kendini gerçekleştirme ihtiyacı
Kişisel tatmin, kişisel başarı, kişinin potansiyelinin ortaya çıkarılması için sosyal medya en uygun yer
Semantik ihtiyaçlar
Dilden, içerikten anlam çıkarabilme yeteneği
Organizasyon ihtiyaçları
Düzenlenebilme, aranabilme yeteneği (metataglara göre, başlıklara göre, içeriklere göre)
Bağlanabilme ihtiyacı
Dökümanlar, siteler, uygulamaların birbirleri ile bağlanabilme yeteği
Varolma ihtiyacı
Bilgisayarların birbirine fiziksel olarak bağlanabilme ve bünyelerindeki dökümanları paylaşabilme yeteneği



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder